بلاگ, مقالات

راه هایی برای سرعت بخشیدن به کاهش وزن برای لاغری سریع

راه هایی برای سرعت بخشیدن به کاهش وزن برای لاغری سریع - وبسایت نوبهار

راه هایی برای سرعت بخشیدن به کاهش وزن

راه هایی برای سرعت بخشیدن به کاهش وزن برای لاغری سریع

راه هایی برای سرعت بخشیدن به کاهش وزن برای لاغری سریع - وبسایت نوبهار

 افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند ، خیال می کنند که کاهش وزن فقط در کاهش کالری خلاصه می شود اما کاهش وزن چیزی فراتر از این ها می باشد . باید سعی کنید که عادت هایی را در زندگی خود پایه گذاری کنید تا بتوانید سرعت لاغر شدن را افزایش دهید و از طرفی به جسم خود نیز آسیب نرسانید . انگیزه داشتن برای کاهش وزن و نگه داشتن این انگیزه یکی از مهمترین اقدامات می باشد . در این قسمت از بخش تناسب اندام  نکاتی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید علاوه بر تضمین سلامت جسم خود ، راه هایی را در پیش بگیرید که به کاهش وزن شما سرعت بیشتری ببخشد .

لاغری سریع

 76 توصیه ویژه برای لاغری سریع و کاهش وزن سالم

  1. اجازه ندهید که گرسنگی به شما غلبه کند .

احساس گرسنگی بین وعده ها کاملا طبیعی است اما اغلب پیش می آید که شما از این گرسنگی بیش از حد کلافه می شوید . میل داشتن به غذا می تواند باعث افسردگی، استرس و عصبانیت شود و از طرفی زمانی که بیش از حد گرسنگی بکشید، میل بیشتری به غذا پیدا می کنید . در نتیجه تمام زحماتتان از بین می رود و پس بیش از حد به خودتان گرسنگی ندهید .

 2. مواد مغذی مصرف کنید .

 حتماً از گروهی از مواد غذایی مصرف کنید که ارزش غذایی بالایی دارند و غذا های سالم بخورید تا در کنار بدن سالم بتوانید وزن متعادل را تجربه کنید .

 3. تمیز غذا بخورید .

 از غذا های مضر دوری کنید ، مثلاً می توانید به طور کامل غذاهای فست فودی و فرآوری شده را کنار بگذارید و از غذا های پرنمک یا پر شکر نیز دوری کنید و بعد از مدتی شاهد کاهش وزن خود خواهید بود .

 4. عضلات خود را آماده کنید .

یک رژیم مناسب در کنار تمرینات ورزشی می تواند برای شما معجزه گر باشد و حتماً عضلات خود را در کنار این رژیم آماده کنید تا پروسه کاهش وزن شما سرعت بیشتری پیدا کند .

 5. غذای خود را از قبل آماده کنید .

همیشه باید یک غذای رژیمی مخصوص همراه خود داشته باشید تا با این کار، گرسنگی کمتری به شما غلبه کند .

 6. آشپزخانه خود را مرتب کنید .

همیشه باید آشپزخانه خود را تمیز و مرتب نگه دارید که آشپزخانه شلوغ نمی تواند سبک رژیم غذایی سالم را به شما یاد آور شود . افراد در آشپزخانه شلوغ بدون این که خودشان بدانند غذای بیشتری مصرف می کنند .

 7. وعده های تقلبی خود را برنامه ریزی کنید .

در کنار رژیم هایی که دارید ، روزهایی را تعیین کنید تا بتوانید چند وعده غذایی خلاف رژیم مصرف کنید و البته که برای این روزها هم باید برنامه داشته باشید تا زیاده روی نکنید .

 8 خود را محدود کنید .

زمانی که در یک بشقاب کوچک غذای کامل می خورید ، مغز شما به طور ناخودآگاه احساس می کند که غذای زیادی خورده اید و در نتیجه زودتر شما را سیر می کند ، پس از بشقاب بزرگ خالی استفاده نکنید .

9. فیبر بیشتری مصرف کنید .

اگر می خواهید که سریع کاهش وزن داشته باشید ، حتماً باید غذا های چرب را با چیزی جایگزین کنید که هم به شما انرژی کامل بدهد و هم کالری کمتری داشته باشد، چیزی جز فیبر نمی تواند این کار را برای شما انجام دهد .

10. حداقل 5 وعده در روز مصرف کنید .

به جای سه وعده ، از پنج وعده کوچک در روز استفاده کنید تا متابولیسم شما در حالت متعادل نگه داشته شود و با این کار کالری سوزی شما سریع تر انجام می شود ، پس حتما از صبحانه ، ناهار، شام همراه با دو میان وعده استفاده کنید .

11. از هیچ وعده غذایی صرف نظر نکنید .

هرگز هیچ کدام از وعده های غذایی را نادیده نگیرید و زمانی که غذای کمی مصرف کنید، بدن شما کالری بیشتری می سوزاند تا زمان هایی که احساس گرسنگی داشته باشید .

12. یک مجله غذایی تهیه کنید .

یک مجله غذایی مرتبط با رژیم خود تهیه کنید تا بتوانید برای غذا های مورد نیاز برنامه ریزی داشته باشید و هر روز سر درگم درست کردن غذایی جدید نباشید .

 13. پروتئین را افزایش و کربوهیدرات را کاهش دهید .  

رژیمی که استفاده می کنید باید کم کالری باشد و علاوه بر آن باید به میزان زیادی دارای پروتئین و مقدار کمی کربوهیدرات باشد . پروتئین می تواند تا مدت زمان طولانی تر شما را سیر نگه دارد و هورمون هایی را که باعث گرسنگی می شود را سرکوب کند .

راه هایی برای سرعت بخشیدن به کاهش وزن برای لاغری سریع - وبسایت نوبهار

14. لبنیات بیشتر مصرف کنید .

لبنیات علاوه بر سلامت استخوان ها می تواند متابولیسم شما را به حالت متعادلی برساند و کاهش وزن تان را سرعت بخشد .

 15. تنقلات سالم را با خود همراه دشته باشید .

زمانی که دلتان هله هوله می خواهد ، حتماً انواع سالم آن را مثل آجیل همراه داشته باشید تا بتوانید علاوه بر پاسخ به میل درونی خود یک میان وعده سالم خورده باشید .

 16. در مصرف میوه ها حساس نباشید . 

میوه ها منبع غنی از فیبر هستند و می توانند جایگزین مناسبی برای شیرینی جات باشد و در مصرف آن ها تعادل را رعایت کنید اما هرگز آن را از رژیم غذایی خود حذف نکنید زیرا به کاهش وزن شما کمک بسیار زیادی می کند .

17. نوشیدنی های پرکالری را فراموش کنید .

تمام زحمات خود را برای رژیم با یک نوشیدنی پرکالری را از دست ندهید . میزان کالری نوشیدنی ها را در نظر داشته باشید و هرگز از نوشیدنی های قند دار استفاده نکنید .

 18. به اندازه کافی غذا را بجوید .

زمانی که تعداد جویدن خود را بالاتر می برید ، زودتر احساس سیری می کنید و پس متوجه باشید که همین نکات ریز می تواند در کاهش وزن شما سرعت زیادی را اعمال کند .

 19. نگران آخرهفته ها نباشید .

ترسناک ترین روزها برای افرادی که رژیم می گیرند، آخر هفته می باشد زیرا می ترسند که نتوانند در کنار دیگران به رژیم غذایی خود پایبند باشند و زحمت کل هفته را به باد بدهند . راه های زیادی در این موارد وجود دارد ، مثلاً اگر به خانه دوستان دعوت شدید ، حتماً قبل از رفتن به آنجا منوی غذایی را چک کنید و خودتان را آماده کنید که باید غذای مخصوص خود را میل کنید و اگر دیدید که هیچ غذایی مناسب شما وجود ندارد ، می توانید از رفتن به مهمانی صرف نظر کنید یا با خودتان غذای مناسب را همراه کنید .

20. بدن خود را مرطوب و هیدراته نگه دارید .

نوشیدن آب به میزان کافی یکی از راه کارهای قدرتمند برای از بین بردن کالری های اضافه می باشد و شاید باورش سخت باشد اما می تواند به طرز عجیبی وزن شما را کاهش دهد .

راه هایی برای سرعت بخشیدن به کاهش وزن برای لاغری سریع - وبسایت نوبهار

عادات غذایی سالم برای لاغری سریع

 21. برچسب مواد غذایی را مطالعه کنید.

از این به بعد هنگام خرید برچسب زیر مواد غذایی را مطالعه کنید تا از میزان کالری قند و نمک آن مطلع شوید که با این کار مدیریت بهتری روی رژیم خود خواهید داشت .

 22. مواد غذایی سالم با مواد غذایی کم کالری یکسان نیستند .

خیال نکنید که هر ماده کم کالری می تواند برای بدن شما سالم باشد و حتما باید از جزئیات آن ماده غذایی آگاهی داشته باشید و سلامت آن را طبق مواد تشکیل دهنده آن بسنجید .

 23. به دنبال یک رژیم متعادل باشید .

از پیش گرفتن رژیم های بیش از حد سخت دوری کنید و رژیم باید حالت متعادل داشته باشد و بتواند تا پایان راه شما را با خود همراه کند که با این کار کاهش وزن شما سریعتر پیش خواهد رفت .

 24. در انتخاب شیرینی جات مراقب باشید .

غذا های شیرین کالری بیش از حد بالایی دارند و علاوه بر آن در مدت زمان کوتاهی دوباره شما را گرسنه می کنند و پس مراقب مواد شیرین که در حال مصرف آن هستید، باشید .

 25. از غذا های مضر دوری کنید . 

غذا های مضر کالری بالا دارند و به بدن شما آسیب می زنند و افراد با رژیم باید سعی کنند که بیش از هر چیز به سلامت بدن خود توجه کنند و با یک بار مصرف غذای مضر سرعت رژیم خود را تا حد زیادی کاهش دهید .

 26. به غذا های فرآوری شده نه بگویید .

غذا های فرآوری شده سرشار از نمک و قند می باشند و چیزی جز آسیب برای بدن شما به همراه ندارند ، پس آن ها را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنید .

 27. اهداف کوچک و منطقی برای خودتان تعیین کنید .

اهداف خود را از حالت بلند مدت بودن خارج کنید مثلا با خودتان عهد ببندید که در طول این هفته باید 1000 تا 2000 کالری بسوزانید و به آن ها دست پیدا کنید . با این کار انگیزه شما برای ادامه راه بالا تر خواهد رفت .

 28. غذا ها را آب پز کنید . 

بارها در مطالب رژیم و نسخه های کاهش وزن در نمناک گفته ایم که سرخ کردن غذا ها را فراموش کنید که غذاهای آب پز کالری کمتری برای شما دارند و از طرفی مضرات آن نیز کمتر است .

29. غذای خود را تند کنید .

غذای رژیمی نباید خسته کننده و خشک و خالی باشد و حتما باید طعم مناسبی را به غذا بدهید . از آنجایی که باید از نمک زیاد اجتناب کنید، می توانید آن را با فلفل جایگزین کنید. غذای تند نه تنها مزه خوشایندی دارد، بلکه می تواند از پرخوری شما نیز جلوگیری کند.

30. فعال باشید .

خیال نکنید که فعالیت فقط به معنی ورزش کردن می باشد و در طول روز سعی کنید کار بیشتری را در منزل انجام دهید . کارهای معمولی نیز در خانه می تواند در کاهش وزن شما موثر باشد و فقط باید سرعت آن را افزایش دهد .

31. مسیر خود طولانی تر کنید .

مثلاً می توانید این دفعه به جای تاکسی برای برگشتن به خانه از پای خود استفاده کنید و حداقل می توانید مقداری از این مسیر را پیاده روی کنید و سعی کنید مسیر هایی را برای پیاده روی انتخاب کنید که جذابیت کافی را داشته باشد و شما را کسل نکند .

32. هر یک ساعت یک بار از جای خود بلند شوید .

فرقی ندارد که دقیقاً کجا نشسته و در حال انجام چه کاری هستید . آلارم گوشی خود را سر یک ساعت تنظیم کنید و هنگامی که زنگ خورد ، حداقل 2 تا 5 دقیقه حرکات کششی انجام دهید .

33. فرزندان خود را به پارک ببرید .

پارک بردن بچه ها و مراقبت کردن و دنبال آن ها بودن ، می تواند کالری زیادی را از شما بسوزاند و در نتیجه در کنار تفریح می توانید به کاهش وزن خود نیز سرعت بخشید .

 34. کارهای خانه را به یک جلسه تمرینی تبدیل کنید .

شاید باورتان نشود اما می توانید با شستن ماشین یا شستن ظرف ها حدود 200 کالری بسوزانید و پس بدن خود را با انجام کارهای خانه برای کالری سوزی آماده کنید تا اثر آن افزایش پیدا کند .

 35. بدوید .

چیزی نمی تواند تاثیر گذار تر و لذت بخش تر از این باشد که همراه با دوستانتان در پارک بدوید اما به یاد داشته باشید که قبل از دو ، بدن خود را کامل گرم کرده باشید ، از یک کفش مناسب استفاده کنید و دویدن خود را سرعت بخشید .

راه هایی برای سرعت بخشیدن به کاهش وزن برای لاغری سریع - وبسایت نوبهار

36. اهداف صبحگاهی خود را تنظیم کنید .

حتماً قبل از خواب یک هدف برای انجام دادن بعد از بیدار شدن تعیین کنید و چه بهتر که این اهداف شامل انجام حرکت های ورزشی شود .

 37. مواد مورد نیاز خود را از مغازه خریداری کنید .

هنگام کاهش ورزش باید با فروشگاه های آنلاین خداحافظی کنید و پیاده راه رفتن و خرید کردن می تواند به کاهش وزن شما کمک بسیاری کند .

 38. تمرین های ورزشی خود را شاد کنید .

در تمرین های ورزشی خود تنوع داشته باشید ، مثلا می توانید دفعه بعد به جای دویدن از شنا کردن استفاده کنید و کوهنوردی و باغبانی را نیز می توانید جزء همین ها محسوب کنید و فضای ورزشی خود را شاد کنید ، مثلاً آن را همراه با دوست و همسر خود انجام دهید .

39. در یک کلاس ثبت نام کنید .

می توانید در کلاس های شادی مثل زومبا شرکت کنید . تمرین های زومبا باعث تقویت قلب و عروق شما می شود و کاهش وزن را در حد بسیار زیادی سرعت می بخشد .

40. از بازی های حرکتی در منزل استفاده کنید که برایتان جالب باشد .

بازی هایی مثل قایم موشک می تواند به کاهش وزن شما کمک زیادی کند زیرا در آن فعالیت زیادی دارید و چنین بازی هایی را در خانه انجام دهید .

41. جلوی تلویزیون غذا نخورید .

غذا خوردن جلوی تلویزیون می تواند حواس شما را پرت کند و متوجه نشوید که چقدر غذا خورده اید ، پس حتماً غذا خوردن خود را به مکان خلوت و با تمرکز اختصاص دهید .

42. اعداد را جدی بگیرید .

مثلا اگر در رژیم غذایی شما آمده که باید سه قاشق غذاخوری مصرف کنید ، هرگز از عدد 3 تجاوز نکنید که این اعداد نقش بسیار زیادی در سرعت کاهش وزن شما دارد .

43. کتونی های جدید بخرید .

هر چند وقت یک بار کتونی خود را در باشگاه عوض کنید که این کار باعث می شود احساس شادابی بیشتری به ورزش کردن داشته باشید و انگیزه شما برای ادامه کار بالا برود .

44. داستان های موفقیت را مطالعه کنید .

حتما به وب سایت ها مراجعه کنید و تجربه کسانی را که کاهش وزن بسیار زیاد داشتند را مطالعه کنید و این کار امید شما را به کاهش وزن افزایش می دهد و انگیزه شما را نیز بالا می برد .

45. از پله ها استفاده کنید.

این بار به جای سوار آسانسور شدن از پله ها رفت و آمد کنید و هرگز این فاکتور را برای کاهش وزن از دست ندهید .

46. بیرون از منزل باشید .

برای زمانی که کار ندارید ، سعی کنید که وقت خود را در بیرون از منزل سپری کنید و زمانی که بیرون هستید، ناچارا مجبور به راه رفتن می شوید اما افراد در خانه ممکن است تنبلی کنند .

47. از تمرینات همراه با وزنه استفاده کنید .

تمرینات همراه با وزنه به شما علاوه بر زیبا سازی عضلات ، در کاهش وزن نیز کمک می کند و در واقع با این کار یک تیر و دو نشان بزنید.

48. طناب زدن را فراموش نکنید .

مدت زمان کوتاهی را در روز به طناب زدن اختصاص دهید که طناب زدن در طول روز به طور منظم یک ورزش سالم همراه با کالری سوزی بسیار بالا محسوب می شود.

49. مربی خصوصی بگیرید .

اگر احساس کردید که در ورزش های گروهی آنچنان که باید کاهش وزن نداشتید ، می توانید از یک مربی خصوصی کمک بگیرید و خوبی مربی خصوصی این است که می تواند تمام زیر و بم بدن شما را در بیاورد و بهترین و موثرترین و سریع ترین راه کارها را برای کاهش وزن در اختیار شما قرار دهد .

روش های لاغری سریع با چندین نکته مهم

50. احساسی رفتار نکنید .

ذهن خود را آماده کنید که نباید هر چیزی را که دلش خواست مصرف کند . در چنین مواردی نباید احساسی باشید و حتی ممکن است افرادی در اطراف شما باشند که رژیم دارند و پس هرگز هر چیزی را که دلشان خواست برایشان فراهم نکنید .

51. از شبکه های اجتماعی کمک بگیرید.

می توانید هزاران عکس و تجربه را در مورد افرادی که کاهش وزن داشته اند ، در شبکه اجتماعی مشاهده کنید و خودتان نیز می توانید تغییرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا از سمت آن ها انگیزه بگیرید .

52. از تمرین های ورزشی استفاده کنید که به شدت از آن ها لذت می برید .

تمرین های ورزشی باید به گونه ای باشند که شما را به وجد بیاورند و باعث شوند که مدت زمان بیشتری آن ها را انجام دهید .

53. به خودتان پاداش دهید .

هر زمان که برای خوردن غذای مورد علاقه به خودتان غلبه کرده اید و یا ورزش های سنگین را برای کاهش وزن انجام داده اید ، حتما به خودتان پاداش بدهید و قطعاً خودتان بیشتر از بقیه می دانید که به چه چیزی علاقه دارید .

54. برای خودتان دلیل پیدا کنید .

هر زمان که احساس کردید از کاهش وزن نا امید شده اید و خسته هستید ، به دنبال دلایل خود برای کاهش وزن باشید و ببینید که چرا دوست دارید لاغر شوید و از طرفی هر گاه که وسوسه شدید نیز این دلایل را برای خودتان مرور کنید .

55. خودتان را از فشار ذهنی یک رژیم خلاص کنید .

بیش از حد به ذهن خودتان رژیم داشتن را تزریق نکنید و خودتان را نباید اسیر زندان کنید . با رژیم مثل یک پروسه معمولی در زندگی برخورد کنید .

56. خندیدن بهترین دارو برای کاهش وزن است .

شاید باورتان نشود اما خندیدن از ته دل می تواند کالری بسیار زیادی را بسوزاند و پس حتماً به انجام کارهایی بپردازید یا چیزهایی را مشاهده کنید که باعث می شود از ته دل بخندید و این کار باعث می شود که زندگی شاد تری داشته باشید و هم کاهش وزن سریع را تجربه کنید .

57. هفته ای یک بار خودتان را وزن کنید و از وزن کردن هر روزه اجتناب کنید .

تغییرات کوچک در بین روز ها کاملاً طبیعی است اما شما را نا امید می کنند و پس سعی کنید این کار را به هفته ای یک بار کاهش دهید تا ناخود آگاه ، انگیزه شما با دیدن کاهش وزن بیشتر بالا تر برود .

58. با شکم خالی ورزش نکنید .

ورزش کردن با شکم خالی یکی از اشتباهاتی است که اغلب افراد برای کاهش وزن سریع آن را مرتکب می شوند و این کار نه تنها کاهش وزن مناسب برای شما رقم نمی زند ، بلکه آسیب های زیادی را به بدن شما وارد می کند .

59. هر روز دو تمرین ورزشی را اضافه کنید .

نباید از روز اول شروع به انجام دادن تمرین های ورزشی سخت کنید و می توانید این ورزش را کم کم شروع کنید و هر روز دو تمرین را به آن اضافه کنید .

60. اگر امکانش هست، ورزش کردن را به صبح موکول کنید .

ورزش کردن هنگام صبح می تواند انرژی شما را در ادامه روز تامین کند و از طرفی باعث می شود که در ادامه روز نیز فعال بمانید و همچنان کالری سوزی داشته باشید .

61. آدامس نجوید .

ادامس جویدن باعث گرسنگی زودتر از موعد شما می شود و همچنین قند آن باعث افزایش وزن شما خواهد شد .

62. عادت های خود را به منظور کاهش وزن تغییر دهید .

اگر حس می کنید که عادت هایی در بدن شما باعث شده که کاهش وزن تان به تأخیر بیفتد ، حتماً از آن ها اجتناب کنید ، مثلاً قرار های هفتگی با دوستان در کافی شاپ و خوردن نوشیدنی های پر کالری را حذف کنید .

63. با معده خالی به مهمانی نروید .

حتماً قبل از رفتن به مهمانی در حد متعادل شکم خود را سیر کنید و این کار باعث می شود که وسوسه غذا های رنگین مهمانی نشوید.

64. ماشین خود را کمی دور تر از محل کار پارک کنید .

با این کار مجبور خواهید شد که چند قدمی را پیاده روی کنید و سرحال تر باشید.

65. موسیقی مورد علاقه خود را دانلود کنید .

حتماً هنگام تمرین کردن از موسیقی های مورد علاقه خود استفاده کنید و سعی کنید این موسیقی ها را از دسته انگیزشی ها انتخاب کنید .

66. اسکات نزنید .

صبح ها بیکار نباشید و مثلاً زمانی که منتظر آماده شدن قهوه یا گرم شدن نان هستید ، می توانید حرکات اسکات را انجام دهید و حتی انجام دادن اسکات به مدت 10 تا 15 دقیقه می تواند سرعت کاهش وزن را بالا ببرد.

67. بهانه جویی را کنار بگذارید .

زمانی که نتوانستید از پس قسمتی از رژیم و یا تمرین ورزشی خود بر بیایید، هرگز بهانه جویی نکنید و برای کار خود به دنبال بهانه نباشید و قبول کنید که اشتباه کرده اید.

رژیم لاغری سریع و موثر

68. برای سرگرمی ، خوردن را انتخاب نکنید .

سعی کنید سرگرمی خود را با کارهایی به غیر از خوردن پر کنید که کاهش وزن می تواند یک پروژه ساده باشد، اگر به رفتارهای خود دقت بیشتری داشته باشید .

69. کاهش وزن از آشپزخانه شروع می شود .

قبل از هر کاری باید به محیط آشپزخانه خود دقت کنید. و آشپزخانه خود را طوری بسازید که در آن غذا های مضر هرگز یافت نشود .

70. به اندازه کافی بخوابید .

خوابیدن یک جزء مهم برای کاهش وزن فرد می باشد و زمانی که کم خوابی داشته باشید ، هورمون کورتیزول در بدن شما افزایش پیدا می کند که این هورمون استرس می تواند گرسنگی شما را افزایش دهد .

71. تداوم کلید موفقیت است .

حتماً در رژیم غذایی خود تداوم و پایداری را رعایت کنید و اگر بخواهید که چند روز از رژیم غذایی صرف نظر کنید ، بدانید که کاهش وزن خود را تا مدت زمان زیادی به تعویق انداخته اید .

72. از خودتان سلفی بگیرید .

هر چند وقت یک بار تغییرات بدنی خود را داخل عکس ثبت کنید که با این کار انگیزه شما برای ادامه راه بالا تر می رود.

73. از دکتر تغذیه کمک بگیرید .

قبل از انجام رژیم حتماً تمام مواد مورد نیاز بدن خود را چک کنید و سپس از پزشک بخواهید که یک رژیم غذایی متعادل را به شما معرفی کند.

74. به بدن خود عشق بورزید .

باید سعی کنید که هنگام کاهش وزن با بدن خود دوست باشید و عشق ورزیدن به جسم باعث می شود که اهداف فیتنسی را بیشتر دنبال کنید و هرچه بیشتر به دنبال راه هایی برای تناسب و سلامت جسم خود داشته باشید .

75. تیروئید خود را چک کنید .

قبل از شروع هر گونه رژیم ورزشی حتماً تیروئید خود را چک کنید و اگر تیروئید شما کم کار یا پرکار باشد ، باید قبل از دست به کار شدن آن را درمان کنید و سپس اقدام به کاهش وزن داشته باشید.

76. مدیتیشن کنید .

از حرکات تمرینی مدیتیشن برای آرامش بیشتر و همچنین کاهش وزن استفاده کنید که این حرکات علاوه بر این که روی جسم شما تاثیر دارند ، می توانند ذهن شما را هم برای کاهش وزن سریع آماده کنند .

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید