مقالات, بلاگ

معروف ترین بستنی های دنیا-بخش اول

معروف ترین بستنی های دنیا-بخش اول

معروف ترین بستنی های دنیا-بخش اول

معروف ترین بستنی های دنیا

معروف ترین بستنی های دنیا-بخش اول

بستنی ها محبوب ترین خوراکی های منجمد شیرین در سراسر جهان هستند. بچه ها، جوانان یا بزرگان ، همه طرفدار بستنی هستند. یکی از چیزهایی که بستنی را دوست داشتنی میکند طعم فوق العاده آن است. طعم های متعددی برای همه سلیقه ها وجود دارد که توسط برخی از مارک های شگفت انگیز به جهان ارائه شده است.

در اینجا ما بهترین مارک بستنی (به ترتیب زمانی) در دنیا را فهرست کرده ایم:

بستنی بن و جری

بن و جری یکی از مارک های معروف بستنی طعم دار در جهان است. این شرکت توسط دو دوست (بن کوهن و جری گرینفیلد) در سال 1978 در برلینگتون، ورمونت تاسیس شد. پس از 22 سال سرمایه گذاری، آنها شرکت خود را به گروه یونیلور فروختند. در حال حاضر ، بِن و جِری با همان مارک اصلی فعالیت می کند و 577 فروشگاه را در 38 کشور در سراسر جهان اداره می کند. به گفته اوولر ، درآمد بن و جری سالانه 280 میلیون دلار تخمین زده شده است. این شرکت دارای یک “قبرستان طعم” در خارج از کارخانه کنارآب خود با سنگ قبرهایی است که نمایانگر هر یک از بستنی های بازنشسته است، یک مفهوم بسیار جدید.

بستنی بسکین رابینز

بسکین رابینز بزرگترین شرکت بستنی سازی با 7500 فروشگاه در 50 کشور در سراسر جهان است. این شرکت جهانی در سال 1946 با ادغام دو مغازه بستنی تاسیس شد. برت باسکین این شرکت را به همراه برادر شوهرش ایرو رابینز راه اندازی کردند. به همین دلیل بسکین رابینز  نامگذاری شد. هر دوی آنها محل های جداگانه خود را داشتند که یکی 21 طعم را ارائه می داد و دیگری 10 عدد. وقتی این مارک ها ادغام شدند ، مجموعاً 31 طعم با هم شد. لوگوی برند نشان دهنده 31 طعم منحصر به فرد است. در حال حاضر ، این شرکت ادعا می کند که بیش از هزار طعم برای سرو دارد که باعث شده که از همه مارک های دیگر جهان متمایز شود. این شرکت در سال 2018 تقریبا 47.42 میلیون دلار درآمد در ایالات متحده و 115.37 میلیون دلار در مکانهای بین المللی خود بدست آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید