مقالات, بلاگ

معروف ترین بستنی های دنیا-بخش سوم

معروف ترین بستنی های دنیا-بخش سوم

معروف ترین بستنی های دنیا-بخش سوم

معروف ترین بستنی های دنیا

معروف ترین بستنی های دنیا-بخش سوم

بستنی دیری کویین

همچنین دِیری کوویین (ملکه لبنیات) یکی از برندهای محبوب بستنی در جهان است. این برند نه تنها در زمینه بستنی ها فعالیت می کند، بلکه زنجیره ای از رستوران های فست فود است. این برند منحصر به فرد بستنی است که در سال 1938 معرفی شد. اولین فروشگاه دِیری کویین در ژولیت ، ایلینوی در سال 1940 افتتاح شد و زیرمجموعه شرکت مشهور برکشایر هاتاوی است. در حال حاضر ، این نام تجاری بیش از 6000 نمایندگی دارد که در ایالات متحده ، کانادا و 18 کشور دیگر واقع شده است. با توجه به سازمانهای رسمی آمار، درآمد سالانه تخمین زده شده برای دِیری،  3.1 میلیارد دلار است که شامل تمام مشاغل آن می شود. با این حال ، کل درآمد خالص دِیری کوویین از بستنی ها هنوز مشخص نیست.

بستنی نستله

نستله یکی از گروه های پیشرو در زمینه مواد غذایی و آشامیدنی است. این نام تجاری سوئیسی به شکلات ، غذاهای منجمد ، بستنی ها ، محصولات لبنی ، مواد غذایی مغذی ، قهوه و موارد دیگر مشهور است. این برند برجسته در سال 1866 تأسیس شد و در حال حاضر دارای پنج مارک معروف بستنی در سراسر جهان است. این شامل بستنی نستله ، نستله اکستریم ، هاگن داز ، موون پیک و درایر است. درآمد کل نستله از بخش شیر و بستنی 7 میلیارد دلار در سال 2018 بود.

بستنی بلو بل کریمیز

بلو بل کریمیز در سال 1907 در تگزاس ، ایالات متحده تاسیس شد. این یکی از مهمترین بستنی های فروش در ایالات متحده و مارک معروف در چندین کشور است. این شرکت قبلاً با نام شرکت خامه سازی برنهام شناخته می شد ، اما در سال 1930 ، این شرکت به نام کرم های آبی بل تغییر نام داد. این برند 66 محصول بستنی با طعم مختلف را در حوزه خود ارائه می دهد. طبق گزارش زووم اینفو ، متوسط ​​درآمد فصلی کرم های آبی بل در سال 2019 یک میلیارد دلار بوده است.

بستنی بریرز

بریرز همچنین یکی از برترین برندهای بستنی در سراسر جهان است. این کار در سال 1866 در پنسیلوانیا ، ایالات متحده آغاز شد. ویلیام آ بریر ، بنیانگذار بریرز ، تجارت خود را از خانه شروع کرد و بعداً از طریق اسب و واگن در خیابان ها فروخت. این شرکت در سال 1900 تأسیس شد. در سال 1926 ، این مارک در سال 1993 به شرکت ملی محصولات لبنی و گروه یونیلور فروخته شد. این برند در حال حاضر زیرمجموعه گروه یونیلور است و بستنی ها و دسرهای یخ زده را سرو می کند. طبق آمار استاتیستا ، بیش از 89 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی ماهانه یک چهارم یا بیشتر بستنی بریرز مصرف می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید