مقالات

آبمیوه گازدار پرتقال انبه

آبمیوه گازدار پرتقال انبه - وبسایت بستنی نوبهار

آبمیوه گازدار

آبمیوه گازدار پرتقال انبه

آبمیوه گازدار پرتقال انبه - وبسایت بستنی نوبهار

آبمیوه  پرتقال انبه عالیس یک ترکیب خوشمزه و دوست‌داشتنی از دو میوه‌ی پرخاصیت انبه و پرتقال است.

انبه از نظر قوت، عطر، طعم و شیرینی فوق‌العاده است. وجود مواد معدنی چون آهن، پتاسیم، کلسیم، فسفر، سدیم، روی، مس و سلنیوم، پروتئین، فیبر و کربوهیدرات، انبه را به یک میوه‌ی پرفایده بدل کرده است و ترکیبش با یکی از مفیدترین میوه‌ها یعنی پرتقال، طعم و خاطره‌ای فراموش‌ناشدنی را برای شما رقم می‌زند.

خواص آبمیوه گازدار پرتقال انبه عالیس

کم خونی بیماری است که در صورت ناکافی بودن گلبول های قرمز در بدن رخ می‌دهد. کمبود آهن دلیل اصلی این وضعیت است. آبمیوه گازدار پرتقال انبه عالیس مقادیر خوبی از ویتامین C را فراهم می‌کند و باعث جذب آهن به جریان خون می‌شود.

زیبایی و جوان‌کنندگی پوست

خاصیت آنتی اکسیدانی آبمیوه  پرتقال انبه عالیس، پوست را شاداب، زیبا و جوان می‌کند. علاوه بر این، آنتی اکسیدان‌ها با ترکیبی از ویتامین C موجود در پرتقال، سلول‌های پوستی را از اثر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. بنابراین، مصرف یک وعده آبمیوه  پرتقال انبه عالیس بهترین روش برای تمیز و جذاب نشان دادن پوست برای مدت طولانی است.

جلوگیری از آب مروارید

آبمیوه گازدار پرتقال انبه عالیس همچنین برای جلوگیری از آب مروارید مزایایی دارد. ویتامین A موجود در آن از آب مروارید چشم‌ها جلوگیری می‌کند.

جلوگیری از سکته مغزی

نوشیدن آبمیوه گازدار پرتقال انبه عالیس روزانه نیز می‌تواند از سکته مغزی جلوگیری کند. این خاصیت به دلیل محتوای موجود در این نوشیدنی است که باعث تقویت گردش خون می‌شود.
سیستم ایمنی را تقویت‌ می‌کند.

ویتامین C، ویتامین A و کاروتنوئید در آبمیوه  پرتقال انبه عالیس یافت ‌می‌شود. این مواد برای قوی و سالم نگه‌داشتن دستگاه ایمنی با هم ترکیب‌ می‌شوند.
سطح کلسترول را پایین ‌می‌آورد

آبمیوه پرتقال انبه عالیس، بدن شما را با مقادیر کافی ویتامین C تغذیه‌ می‌کند. پکتین و ویتامین C باهم ترکیب ‌می‌شوند تا در پایین ‌آوردن سطح کلسترول سرم، به‌ویژه لیپوپروتئین کم‌چگالی، به بدن کمک‌ کند.

برای کم‌خونی مفید است

آهن، یکی از مهم‌ترین مواد مغذی است که کمبود آن ممکن است باعث مشکلات سلامتی جدی مانند کم‌خونی شود. شما می‌توانید مقدار قابل‌توجهی از آهن بدن‌تان را با نوشیدن یکبار در روز  پرتقال انبه عالیس، تأمین‌کنید.

از سرطان جلوگیری‌ می‌کند

آبمیوه گازدار پرتقال انبه عالیس، سرشار از ترکیبات آنتی‌اکسیدانی مانند استراگلین، متیل‌گالات، تیزوکوئرستین، فیستین، کوئرستین و اسیدگالیک است. همه این ترکیبات، در کاهش خطر سرطان‌های پستان، خون و پروستات موثر هستند. یک فیبر حل‌شدنی به نام پکتین نیز در این نوشیدنی وجود دارد که نقش مهمی را ایفا‌ می‌کند.

منبع : عالیس

دیدگاهتان را بنویسید