مقالات, بلاگ

خواص شگفت انگیز آب سیب – بخش اول

خواص شگفت انگیز آب سیب - بخش اول

خواص شگفت انگیز آب سیب – بخش اول

خواص شگفت انگیز آب سیب – بخش اول

 خواص شگفت انگیز آب سیب - بخش اول

فواید آب سیب برای بدن انسان

آب سیب یک آبمیوه  بسیار پر طرفدار و خوشمزه است که از ارزش غذایی بسیار مناسبی برخوردار است .

  • ارتقای سلامت قلب

سیب‌ها منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان های فوق‌العاده –  پلی فنول و فلاونوئیدها هستند که برای سلامت قلب مفید می باشند . علاوه بر این آنها بدن شما را با پتاسیم یک ماده معدنی مهم که برای سلامت قلب بسیار مهم است غنی می کنند . بنابراین مصرف یک وعده آب سیب روزانه درست کار کردن قلب شما را تضمین می کند .

  • جلوگیری از آسم

یکی از مزایای منحصر به فرد سیب این است که حاوی فلاونوئیدها است . این ماده غذایی ضروری برای جلوگیری از حملات آسم  کاملاً شناخته شده است. علاوه بر این فلاونوئید ها نقش مهمی در تقویت و اثربخشی ریه های شما دارند . در آخرین تحقیقات نشان داده شده است که افرادی که به طور مرتب آب سیب مصرف میکنند عملکرد ریه بهتری نسبت به سایر افراد دارند.

  • پاکسازی کبد

مواد قلیایی موجود در سیب علاوه بر حفظ سطحph  بدن در پاکسازی سموم و مواد زائد مخرب از کبد کمک می کند. پکتین موجود در پوست سیب باعث تقویت دستگاه گوارش می شود .

  • کاهش کلسترول

در کنار چندین مزیت آب سیب یک مزیت مهم این میوه کمک آن در کاهش سطح کلسترول است . سطح کلسترول اضافی در بدن علت اصلی بیماری های قلبی و عروقی است .  بنابراین شما می‌توانید با مصرف یک سیب و یا آب آن به صورت روزانه خود را در برابر چنین بیماری‌هایی تقویت کنید ‌.

  • تقویت سلامت استخوان ها

سیب‌ها تعدادی ماده غذایی سالم از جمله ویتامین c ، آهن، بور و غیره را تامین می‌کنند . این مواد مغذی برای ایجاد ساختار سالم و قوی در استخوانهای شما مفید است .

  • تقویت سیستم ایمنی

یکی دیگر از خواص مهم آب سیب  نقش آن در تقویت سیستم ایمنی است. مقدار مناسب  ویتامین c موجود در سیب باعث بهبود سیستم ایمنی بدن و همچنین مبارزه با باکتری ها و میکروب ها میشود .

دیدگاهتان را بنویسید