مقالات, بلاگ

طرز تهیه انواع نوشیدنی خنک تابستانی

طرز تهیه انواع نوشیدنی خنک تابستانی

طرز تهیه انواع نوشیدنی خنک تابستانی

طرز تهیه انواع نوشیدنی خنک تابستانی

طرز تهیه انواع نوشیدنی خنک تابستانی

نوشیدنی تابستانی و به عبارتی ملموس تر نوشیدنی خنک تابستانی از جمله اصلی ترین منوهای پذیرایی از مهمان در تابستان است. روش‌های تهیه نوشیدنی تابستانی برای مهمانی از طرز تهیه نوشیدنی تابستانی با بستنی گرفته تا یک نوشیدنی سرد و ساده را در بر می‌گیرد. انواع نوشیدنی‌های سرد کافی شاپ مثل اسموتی و در حالت‌های خاص تر انواع آِیس کافی(قهوه سرد) و آیس لته از جمله نوشیدنی‌های پر طرفدار برای فصل گرما هستند. نوشیدنی سرد کاکائویی ،نوشیدنی خنک با شیر و همین طور انواع شربت خنک برای تابستان هر ذائقه و سلیقه‌ای را برای انتخاب نوشیدنی خنک تابستانی در بر می‌گیرد . مخلوط انواع میوه‌ها بایخ و همین طور ترکیب شیر با انواع طعم دهنده‌های میوه طبیعی از جذاب ترین نوع تهیه نوشیدنی تابستانی است.

تنوع میوه‌های خوش طعم و رنگارنگ تابستان در تهیه انواع نوشیدنی خنک تابستانی نقش موثری داشته است. نوشیدنی‌های خنک سنتی مثل انواع عرقیجات و همین طور انواع اسموتی میوه و شکلات پر طرفدارترین نوشیدنی تابستانی می‌باشند. در این مطلب با معرفی انواع نوشیدنی خنک تابستان باشما همراه خواهیم بود.

طرز تهیه شربت گرنادین که یکی از انواع نوشیدنی خنک تابستانی نام گرفته به این صورت است که آب انار و تکه‌های خرد شده یخ را به همراه آبلیموی تازه و عرق بهر نارنج در یک لیوان ریخته و با هم ترکیب کنید. در صورت تمایل شرکت یا عسل را به آن اضافه کرده و پس از تزیین با انواع تکه میوه سرو کنید. این شربت را می‌توان یک نوشیدنی مخصص تابستان نامید.

دیدگاهتان را بنویسید