مقالات, بلاگ

فواید خوردن بستنی و تاثیرات مثبت آن بر بدن – بخش اول

فواید خوردن بستنی و تاثیرات مثبت آن بر بدن - بخش اول

فواید خوردن بستنی و تاثیرات مثبت آن بر بدن – بخش اول

فواید خوردن بستنی و تاثیرات مثبت آن بر بدن – بخش اول

فواید خوردن بستنی و تاثیرات مثبت آن بر بدن - بخش اول

شما کسی را می‌شناسید که به بستنی علاقه‌ مند نباشد؟ آیا از خواص بستنی آگاه هستید؟ بستنی یک محصول لبنی است که با شیر، خامه و شکر تهیه می‌شود. این خوراکی یکی از محبوب‌ ترین دسرهای منجمد دنیا است و اکثر مردم آن را دوست دارند. بستنی در طعم‌های مختلف و البته انواع گوناگونی تهیه و عرضه می‌شود. جالب است بدانید که بستنی فواید و خواص زیادی دارد و حتی تاثیر بسیار مثبتی بر عملکرد مغز و ذهن شما می‌گذارد. از خواص بستنی می‌توان به ویتامین‌ها، کلسیم، مواد معدنی و تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد. ما در این مقاله به شما تمام ویژگی‌ها و خصوصیات بستنی را معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت بستنی بخورید و از خوردن آن لذت ببرید.

خواص شگفت‌انگیز بستنی بر بدن

بی شک یکی از محبوب‌ و خوشمزه‌ ترین دسرهای منجمد شناخته شده در دنیا بستنی است. خوراکی خوشمزه‌ای که با وجود سرد بودن و منجمد بودن در هر چهار فصل سال تهیه می‌شود و طرفداران همیشگی خودش را دارد. درست است که بستنی انواع بسیار مختلفی دارد اما مواد اولیه تمام بستنی‌ها تقریبا یکسان است. بستنی خوراکی لذیذی است که برای تمامی گروه‌های سنی مفید است.

ویتامین‌های موجود در بستنی

بستنی شامل ویتامین‌های A، B12، B6، C، D،E  و K است.

 ویتامین A 

برای بینایی بسیار ضروری و مهم است. این ویتامین به درمان مشکلات پوستی کمک می‌کند و برای ایمنی بدن کودکان ضروری است.

ویتامین B6 

به حفظ عملکرد سلول‌های عصبی کمک می‌کند. برای سلامت مغز و کاهش ابتلا به آلزایمر ضروری است. این ویتامین به تولید هموگلوبین کمک می‌کند. کاهش ابتلا به انواع سرطان و پیشگیری از بیماری‌های قلبی از دیگر خواص این ویتامین به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید