قوانین و مقررات

شرایط و ضوابط استفاده از فروشگاه اینترنتی بستنی نوبهار :

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات فروشگاه اینترنتی بستنی نوبهار به دقت ملاحظه فرمایید. استفاده کاربران از پروفایل شخصی و تمام خدمات ارائه شده توسط فروشگاه بستنی نوبهار به معنای آگاه بودن و پذیرفتن قوانین و مقررات درج شده در وبسایت بستنی نوبهار می باشد. لازم به ذکر است قوانین و مقررات مندرج در هر زمان ، جایگزین کلیه توافقهای قبلی خواهد شد.

 

قوانین و مقررات - بستنی نوبهار

 

قوانین عمومی :

توجه داشته باشید کلیه خدمات فروشگاه اینترنتی بستنی نوبهار ،منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین تجارت الکترونیک و قوانین حمایت از حقوق مشتری است و متقابلا مشتری موظف به رعایت قوانین مرتبط با مشتری است .در صورتی که در قوانین مندرج ،خدمات ،اصول و محصولات بستنی نوبهار تغییراتی در آینده ایجاد شود ، در همین صفحه قوانین و مقررات منتشر و به روز رسانی میشود و در در قسمت بلاگ اخبار و اطلاعیه ها، اطلاع رسانی میشود.

بدیهی است شما توافق میکنید که استفاده ی مستمر شما از وبسایت فروشگاه اینترنتی بستنی نوبهار به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعاریف فروشگاه اینترنتی بستنی نوبهار :

 فروشگاه اینترنتی بستنی نوبهار :

فروشگاه اینترنتی بستنی نوبهار تولید کننده انواع بستنی سنتی، آب میوه کاملا طبیعی، باقلوا، فالوده، قهوه ، دونات و کیک می باشد.

کاربر :

کاربر به شخصی گفته میشود که از طریق فرم ثبت نام در وبسایت بستنی نوبهار اقدام به ایجاد یک حساب کاربری شخصی میکند.

مشتری :

مشتری به شخصی گفته میشود که با اطلاعات شخصی خود که در فرم ثبت نام درج کرده است و یا از طریق حساب کاربری که احتمالا ایجاد نموده است به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات وب سایت بستنی نوبهار اقدام کند.

قوانین ثبت سفارش فروشگاه اینترنتی بستنی نوبهار :

1) فروشگاه اینترنتی بستنی نوبهار این امکان را به مشتریان خود میدهد که از تمامی قیمت های به روز محصولات این فروشگاه آگاه شوند و با بهترین و ساده ترین روش ممکن ثبت سفارش نمایند.

2) روش کاری فروشگاه اینترنتی بستنی نوبهار : بعد از مشاهده دقیق محصولات بستنی نوبهار مشتری با توجه به انتخاب یا انتخاب های دلخواه خود اقدام به ثبت سفارش می نماید. سپس با توجه به روش های پرداخت آنلاین یا پرداخت در محل به صورت کارت خوان (با توجه به شیوع بیماری کرونا پرداخت به صورت نقدی نخواهیم داشت) مشتری اقدام به پرداخت مبلغ محصول نموده و محصول برای ایشان ارسال می گردد.

3) پس ازتایید نهایی سفارش از سوی مشتری، امکان لغو سفارش وجود نخواهد داشت.

4) مشتری میتواند در هرساعتی از شبانه روز سفارش خود را ثبت نماید اما پردازش و مراحل تحویل محصول در بستنی نوبهار از ساعت 12 ظهر هر روز الی 24 همان روز خواهد بود. به این صورت که سفارشاتی که از ساعت 24 تا 12 ظهر روز بعد در وبسایت ثبت شده باشد به ترتیب اولویت از ساعت 12 ظهر پردازش خواهد شد و به دست مشتریان گرامی خواهد رسید. لذا خواهشمند است نسبت به زمان ثبت سفارش خود دقت کافی را داشته باشید. 

قوه قهریه :

بستنی نوبهار خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می داند ،لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف ،مراتب را از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت بستنی نوبهار را دارند ،حتما قوانین زیر را مدنظر داشته باشند :

1) بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود ،نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش درنخواهد آمد.

2) نقد کاربران باید شامل نقاط ضعف و قوت محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد

3) برای ارسال نقد ،لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا و معایب محصول خودداری کنند.

4) نقد مناسب نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد،بلکه به طور واقع بینانه ،مزایا و معایب هر محصول را در هم بررسی کند.

5) جهت احترام به وقت بازدید کنندگان سایت و نقد ها ،لازم است نویسندگان ،نقد مطالب غیر ضروری و را در نقدشان حذف کرده و تا حد ممکن تنها مطالب ضروری و مفید را در نقدشان لحاظ کنند.

6) کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند

7) قسمت نظرات سایت با تالارهای گفتگو (فروم )متفاوت است ،لذا برای حفظ ساختار ،مباحثی که خارج از چهارچوب این قسمت است و حالت بحث و گفتگو دارند، تایید نخواهد شد.

8) تمام کاربران حق دارند ،نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند. لذا حتی اگر نظری به دور از واقعیت جانبدارانه یا اشتباه یافتید ،نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید . هرکاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.

9) ارسال کنندگان نظر باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد . لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند ،تایید نخواهد شد.

10) با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن کاربران نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند .کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن کاربران به سایت های دیگر خودداری نمایند

11) تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند ، تایید خواهند شد ،لذا از مطرح کردن بحث های متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایند

12) کاربران توجه داشته باشند ،مسائلی را که از آن اطمینان ندارند یا نسبت به آن شک دارند ، به هیچ وجه در نظرات ثبت ننمایند و همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جدا خودداری نمایند.

13) ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی ،از جمله شماره تلفن  یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است  لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری کنید.

14) لازم است کاربران نظراتی راثبت کنند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی ،غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.

15) لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی و نه گفتاری ثبت نمایند و از کوتاه کردن کلمات با استفاده از ادبیات محاوره ای تا جای ممکن در ثبت نظرات خودداری نمایند .استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد ،لازمه تاییدیه نظرات کاربران است.

16) کاربران در نظر داشته باشند که ایوتک ،ویرایش نگارشی نظرات کاربران راحق خود میداند اما سایر ویرایش هایی که برای رعایت قوانین ذکرشده انجام می شود، قبل از ثبت نظر به اجازه کاربر نیاز خواهد داشت.

17) مشتریان گرامی در صورت داشتن هرگونه شکایت میتوانند از طریق فرم ثبت شکایت آنلاین در قسمت ثبت شکایت در منوی سایت ،نظر خود را ثبت کنند.