مقالات, بلاگ

معروف ترین بستنی های دنیا-بخش دوم

معروف ترین بستنی های دنیا-بخش دوم

معروف ترین بستنی های دنیا-بخش دوم

معروف ترین بستنی های دنیا

معروف ترین بستنی های دنیا-بخش دوم

بستنی بسکین رابینز

بسکین رابینز بزرگترین شرکت بستنی سازی با 7500 فروشگاه در 50 کشور در سراسر جهان است. این شرکت جهانی در سال 1946 با ادغام دو مغازه بستنی تاسیس شد. برت باسکین این شرکت را به همراه برادر شوهرش ایرو رابینز راه اندازی کردند. به همین دلیل بسکین رابینز  نامگذاری شد. هر دوی آنها محل های جداگانه خود را داشتند که یکی 21 طعم را ارائه می داد و دیگری 10 عدد. وقتی این مارک ها ادغام شدند ، مجموعاً 31 طعم با هم شد. لوگوی برند نشان دهنده 31 طعم منحصر به فرد است. در حال حاضر ، این شرکت ادعا می کند که بیش از هزار طعم برای سرو دارد که باعث شده که از همه مارک های دیگر جهان متمایز شود. این شرکت در سال 2018 تقریبا 47.42 میلیون دلار درآمد در ایالات متحده و 115.37 میلیون دلار در مکانهای بین المللی خود بدست آورده است.

بستنی هاگن-دازز

هاگن-دازز یک نام تجاری معروف بستنی آمریکایی است که در سال 1961 راه اندازی شد. زیرمجموعه گروه نستله است. این شرکت فعالیت خود را به عنوان یک فروشگاه خرده فروشی در بروکلین آغاز کرد و اکنون در انگلستان ، ژاپن ، استرالیا ، چین ، نیوزلند ، هند ، برزیل و بسیاری دیگر حضور قدرتمندی دارد. هاگن-دازز علاوه بر بستنی ها و کیک ها ، ماست یخ زده ، سوربات و جلاتو (یک دسر منجمد ایتالیایی) نیز سرو می کند. این برند در بیش از 900 مکان در 50 شهر فعالیت می کند که مجموع درآمد آنها 44.2 میلیون دلار است. بر اساس آمارهای اخیر ، 2019 ، 5.85 میلیون آمریکایی در یک ماه چهار یا بیشتر از بستنی هاگن داز مصرف می کنند.

بستنی والز

والز یکی دیگر از برندهای معروف بستنی است که زیرمجموعه گروه یونیلور است. در مراحل اولیه خود در سال 1922 ، نام تجاری به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی مستقل در انگلستان ظاهر شد. اما بعداً توسط شرکت یونیلور خریداری شد. والز فضای فوق العاده ای را در ذهن هر بستنی دوست در سراسر جهان ایجاد کرده است. طعم و کیفیت متفاوت آن مورد علاقه بسیاری از افراد است. به همین دلیل است که یکی از برترین برندهای بستنی در جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید