اخبار بستنی نوبهار, مقالات

ویژگی های بستنی نوبهار

ویژگی های بستنی نوبهار - بستنی نوبهار

بستنی نوبهار

 

ویژگی های بستنی نوبهار

شاید فکر کنید طعم بستنی خوب فقط به سلیقه شما بستگی دارد اما به عقیده متخصصان یک بستنی خوب باید طعم مناسبی نیز داشته باشد و مواد شیرین کننده به نسبت مناسب در آن به کار رفته باشد. بستنی ای که خیلی شیرین یا بی طعم باشد، بستنی مطلوبی به شمار نمی رود.

ویژگی های بستنی نوبهار - بستنی نوبهار

اجزای بستنی

اجزای بستنی هم باید کاملا با یکدیگر مخلوط شده باشند و مخلوط نهایی قوامی صاف و یکنواخت داشته باشد. همچنین تمام اجزای تشکیل دهنده آن به نسبت معین (نه بیش از حد) به خوبی با هم مخلوط شده باشند.

دمای بستنی

یک بستنی خوب نباید زیادی سرد یا زیادی گرم باشد؛ حرارت بستنی باید طوری باشد که وقتی آن را در دهان می گذارید، بتوانید طعم آن را تشخیص دهید. اگر بستنی زیادی سرد باشد، پایانه های حس سرما را بیش از حد تحریک کرده و ذائقه به وسیله سرما بی حس می شود و قضاوت درباره طعم بستنی سخت می شود. اگر هم زیادی گرم باشد، قاعدتا ذوب می شود و بستنی در کار نخواهد بود!

مواد اولیه

در مورد مواد اولیه یک بستنی می توان گفت سلامت و بهداشتی بودن مهم ترین نکته است. این مواد اولیه نباید به مدت طولانی و به روش نادرست در انبار نگهداری شده باشند. مصرف شیر یا خامه ترش شده با کیفیت پایین و کره نگهداری شده در شرایط نامناسب می تواند از کیفیت بستنی بکاهد. بعضی از کارخانه های بستنی سازی از شیرخشک های نامرغوب یا مانده استفاده می کنند که می تواند از کیفیت محصول نهایی بکاهد. 

ویژگی های بستنی نوبهار

در مجموعه بستنی نوبهار کرمانشاه تمام موارد فوق با دقت بسیار بالایی انجام می شود. بستنی نوبهار با بیش از 35 سال سابقه در کسب رضایت شما مشتریان عزیز همواره سلامت شما عزیزان را در وهله اول مورد اهمیت قرارداده و در این راستا همیشه از مواد مرغوب و تازه استفاده کرده است. شیر مورد استفاده در مجموعه بستنی نوبهار، شیر سنتی تازه و مرغوب و کاملا بهداشتی می باشد.

مجموعه بستنی نوبهار مفتخر است که در محیطی کاملا بهداشتی محصولات خود را به صورت کاملا طبیعی و از مواد تازه تهیه می کند و رضایت اکثر مشتریان در بیش از 3 دهه گذشته مهر تاییدی است بر این ادعا. امید است با حمایت شما گرامیان روز به روز در راستای خدمت رسانی به شما قدمهای مثبتی برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید