مقالات, بلاگ

پنیر موزارلا چه نوع پنیری است؟

پنیر موزارلا چه نوع پنیری است؟ - وبسایت بستنی نوبهار

پنیر موزارلا 

پنیر موزارلا چه نوع پنیری است؟

پنیر موزارلا چه نوع پنیری است؟ - وبسایت بستنی نوبهار

این پنیر، نوع خاصی از پنیر پیتزاست که در اثر حرارت آب می‌شود و حالت کشدار پیدا می‌کند.می‌توان از آن در انواع غذاهای حاضری و پختنی و یا سالادها و ساندویچ‌های سرد استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام به روز رسان، موزارلا طعم غذا را بسیار لذیذ و مطلوب می‌سازد و به همین دلیل طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. پنیر موزارلا در مقایسه با سایر پنیرهای پیتزا بیشتر کش می‌آید و چربی کمتری دارد.

با افزایش تقاضا برای تهیه انواع پنیرهای موزارلا و پروسس، خرید آن‌ها از طریق بازار آنلاین به ‌روز رسان میسر شده و شما می‌توانید این محصولات لبنی پرطرفدار را از برندهای معتبر و نام آشنا، به‌صورت غیرحضوری و با صرف کمترین انرژی سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان، درب منزل تحویل بگیرید.

خواص پنیر موزارلا برای سلامتی

پنیر موزارلا که به آن موتزارلا هم می‌گویند، از شیر تازه‌ی پاستوریزه تهیه می‌شود. این پنیر محبوب ایتالیایی، علاوه بر طعم‌ خوش، دارای مقادیر قابل ملاحظه‌ای کلسیم و پروتئین است و تقریباً تمام اسیدهای آمینه‌ ضروری بدن را تامین می‌کند. پنیر موزارلا تازه و فاقد هرگونه مواد افزودنی است و می‌توان آن را به عنوان ماده‌ی غذایی سالم و خوشمزه در رژیم غذایی گنجاند.

پنیر موزارلا دالیا

«دالیا» یکی از برندهای معتبر و مطرح ایرانی در تولید پنیر موزارلا ورقه‌ای و رنده شده و به دلیل کیفیت بالای محصولات و استفاده از دستگاه‌های فوق پیشرفته و اتوماتیک در تولید و بسته‌بندی محصولات، از وزارت غذا و دارو و وزارت بهداشت نشان ایمنی و سلامت دریافت کرده است. شرکت دالیا، پنیرهای موزارلا را در انواع معمولی، کم چرب و کم نمک تولید می‌کند.

پنیرهای این برند، نسبت به سایر پنیر پیتزاهای موجود در بازار، چربی، کالری و نمک کمتری دارند. پنیر موزارلا رنده شده دالیا از محصولاتی است که بافت نرمی دارد و در برابر حرارت به آسانی ذوب می‌شود و می‌توان از آن برای تهیه انواع پیتزا و غذاهای فست‌فودی استفاده کرد.

تهیه محصولات دالیا از بازار آنلاین به ‌روز رسان

شما می‌توانید پنیرهای موزارلا را مستقیماً و بدون واسطه از شرکت صنایع غذایی دالیا تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید. اما چطور؟ بازار آنلاین به ‌روز رسان همان‌گونه که از نامش پیداست، فروشگاه اینترنتی مواد غذایی تازه و انواع فرآورده‌های لبنی از برندهای معتبر است.محصولات در این بستر اینترنتی، به‌صورت مستقیم از کارخانه‌ها و تولیدکنندگان اصلی تامین می‌شوند.

با حذف واسطه‌ها، این امکان برای شما فراهم شده که محصولات تازه و تولید روز را با قیمت‌های مناسب و تخفیف‌دار خریداری کنید. برای خرید از برند دالیا، شما می‌توانید قیمت پنیر موزارلا را با سایر پنیرها مقایسه و در نهایت پنیر مورد نظرتان را به تعداد دلخواه انتخاب کرده و سفارش دهید.

منبع : ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید